Dienstag, 28. Juni 2011

Bine v-am gasit

Buna dimineata!...s-a sculat si ratza..sau ,ma rog,ratzoiul...

 Azi mi-a venit si mie o idee si anume sa imi creez un blog pentru cei pasionati ,ca si mine de altfel,de aluaturi,prajituri,paine proaspata si diverse alte bunataturi.

  Cum am inceput sa fac paine...cam pe la 15 ani asa,dupa ce scapaseram deja de vechiul regim comunist si foamea mare din Romania ne facea sa nu ne gandim decat la mancare si la calitatea cat mai buna a acesteia,i-am spus mamei ca eu vreau sa simt zilnic pe papilele mele gustative savoarea unei paini calde,proaspete,abia scoasa din cuptor.Raspunsul mamei a fost ,evident, ca asta nu e posibil numai daca ma fac brutar...ceea ce am si facut!M-am facut brutar ca sa mananc zilnic paine proaspata!Stiu,e cel putin banal si pueril ,dar eram pasionat .

  Asa ca in zilele ce urmeaza voi incerca sa pun cat mai multe retete de aluaturi,poze,timpi de preparare s.a.m.d.
Va astept cu drag sa savuram impreuna produsul mainilor noastre,adevarate creatii ,ce mai!  

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen